Hoe je online CX optimaliseert en een winnende teamcultuur creëert door naar klanten te luisteren.

22 & 23 september

13.30 uur

Phebi-zaal

Flashback: Promotievideo Road to MIE

Wil jij de concurrentie in online finance verslaan en je sales performance verbeteren met behulp van klantfeedback?

Ontdek hoe ABN AMRO online CX structureel optimaliseert in meerdere online finance klantreizen zoals Persoonlijke Lening en Beleggen. Ook laten we zien hoe ABN met behulp van het WUA Digital Experience Dashboard een winnende teammentaliteit creëert.

Klaas Kroezen

Klaas Kroezen

Oprichter & CEO

Klaas Kroezen is mede-oprichter en CEO van digital experience benchmarking agency WUA.

Nieske van Woerden

Nieske van Woerden

Customer & Market insights expert

Nieske van Woerden is Customer & Market insights expert bij ABN AMRO. In haar functie ligt de focus op customer journey onderzoek, optimalisatie en feedback measurement.

Koen van Lunteren

Koen van Lunteren

Digital Research Consultant

Koen van Lunteren is digital research consultant bij digital experience benchmarking agency WUA en als account lead verwantwoordelijk voor ABN AMRO.

Herbert Woerde

Herbert Woerde

Lead E-commerce & Engagement Sparen, Beleggen & Pensioen

Herbert Woerde is Lead E-commerce & Engagement Sparen, Beleggen & Pensioen bij ABN AMRO Bank.

Platinum MIE Partners


Golden MIE Partners


Silver MIE Partners