De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’

22 & 23 september

15.30 uur

Zaal 2

Flashback: Promotievideo Road to MIE

 

Bedrijven konden hun concurrenten lang een stap voorblijven door vol in te zetten op CX, UX, Customer Journeys. Maar inmiddels is het onderscheid ver te zoeken in de ‘sea of digital sameness’.

De ene bank app lijkt op die van de ander. Succesvolle merken zetten nu een nieuwe stap. Hoe? Door het merk als uitgangspunt te nemen voor het creëren van een onderscheidende customer experience.

Ontsnap uit de rode oceaan. Geef het merk regie over je CX.

Hubert van Wensen

Hubert van Wensen

Business Creatief

Hubert van Wensen en Hans Middelhoek zijn Business Creatief bij The USP Company, een innovatiebureau voor Propositie Design. Met een flinke dosis creativiteit en een blik op de toekomst creëren zij nieuwe producten, services en experiences die merken sterker maken. Zij werken o.a. voor de Volksbank, viaBOVAG, Greenchoice, Chrysal, BNNVARA en KNMI.

Hans Middelhoek

Hans Middelhoek

Partner / Business Creatief

Hubert van Wensen en Hans Middelhoek zijn Business Creatief bij The USP Company, een innovatiebureau voor Propositie Design. Met een flinke dosis creativiteit en een blik op de toekomst creëren zij nieuwe producten, services en experiences die merken sterker maken. Zij werken o.a. voor de Volksbank, viaBOVAG, Greenchoice, Chrysal, BNNVARA en KNMI.

Platinum MIE Partners


Golden MIE Partners


Silver MIE Partners



Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social