Conversation Design™ maakt de weg vrij naar betere, relevante consumenteninzichten

22 & 23 september

16.20 uur

Markteffect-zaal

Flashback: Promotievideo Road to MIE

Marktonderzoek staat voor de enorme uitdaging om in een hele nieuwe context (mobiel, UX/UI) connecties te blijven maken met consumenten. Lange, onaantrekkelijke vragenlijsten die eerder aanvoelen als een verhoor, dan een gesprek zijn niet meer van deze tijd.

De gemiddelde online survey geeft consumenten niet de mogelijkheid om makkelijk, betrokken en met plezier hun mening te delen. Als we hier niets aan doen verliezen we de mogelijkheid om consumentengedrag en sentiment écht te begrijpen. Sommige klanten lossen dit op met kwalitatief onderzoek, maar dit heeft zijn eigen uitdagingen in schaal- en haalbaarheid. Hoe kunnen we de afnemende respons van consumenten tegengaan en tegelijkertijd betere en meer relevante inzichten opbouwen?

Jan Kienhuis

Jan Kienhuis

CEO

Jan is oprichter en CEO van Epiphany. Wij onderzoeken niet, maar vinden nieuwe inzichten die organisaties in staat stelt betere, meer duurzame beslissingen te nemen en dus harder te groeien. We noemen deze inzichten epiphanies.

Annemieke Onderdelinden

Annemieke Onderdelinden

Global lead Transition Insights a.i.

Annemieke is een onafhankelijke Insights consultant. Als Global lead Transition Insights bij FrieslandCampina is ze betrokken bij het ontwikkelen en realiseren van wereldwijde product- en merkinnovaties.

Platinum MIE Partners


Golden MIE Partners


Silver MIE Partners