Hoe je als regionale speler kunt opvallen én relevant kunt blijven ondanks al het ‘reclame geweld’ van de landelijke partijen

22 & 23 september

14.20 uur

Zaal 1

Flashback: Promotievideo Road to MIE

Slechts 0,4% van de bruto media bestedingen van supermarkten kwam in 2020 bij Vomar vandaan (bron: Nielsen).

Toch is Vomar al vier jaar op rij autonoom de snelst groeiende supermarkt van Nederland. Deze groei danken we met name aan een forse groei in het aantal klantentransacties.

Hoe weten we die klanten naar Vomar toe te trekken én te behouden? In deze lezing worden verschillende voorbeelden gegeven hoe je regionaal, met een relatief klein marketingbudget, tóch het verschil kan maken.

"Vomar is de afgelopen jaren veranderd van een ‘grijze muis’ naar een modern, nuchter en tikkeltje rebels merk. En met succes!"

Chantal Dane & Michael Petit
Michael Petit

Michael Petit

Marketing Manager / Client Consulant

Chantal Dane werkt ruim 8 jaar bij Vomar en is verantwoordelijk voor de marketing, interne en externe communicatie en klantenservice van Vomar. Zij gaat samen met Michael Petit, Client Consultant en Marketing Manager bij Markteffect, het gesprek aan. 

Platinum MIE Partners


Golden MIE Partners


Silver MIE Partners



Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social