Phebi Presenteert: Wat je ZEGT of wat je BEDOELT? Impact van Voice op research

22 & 23 september

14.20 uur

Phebi-zaal

Flashback: Promotievideo Road to MIE

Onderzoek vraagt continue om vernieuwing. Om methodische redenen en omdat er behoefte is aan innovatie. Dit geldt zowel voor vakgenoten als voor respondenten.

Phebi en Miles Research slaan voor dit traject de handen ineen. Door de inzet van ‘Voice’ wordt onderzoeken leuker, voor meer mensen toegankelijk, worden nieuwe doelgroepen (bijv. jongeren) beter bereikt en duik je dieper in de emoties van de respondent.

Is wat hij of zij ZEGT, ook echt wat hij of zij BEDOELT?

"Bij Miles Research staan we altijd open voor nieuwe innovaties, zoals Phebi’s voice enablement, waarmee we onze klanten nog beter kunnen bedienen."

Eric Landwaart
Eric Landwaart

Eric Landwaart

Owner

Eric is mede-eigenaar van Miles Research en heeft als doel onderzoek anders doen. Sneller, flexibeler en optimaal klantgericht werkend. Eric heeft na een carrière in de financiële sector, jaren bij marktonderzoeksbureaus als GfK en Ipsos gewerkt in klantgerichte management rollen. Vragen uit de markt vertalen naar pragmatische oplossingen met maximale impact, is altijd zijn drijfveer geweest.

Platinum MIE Partners


Golden MIE Partners


Silver MIE Partners