Qmusic radio: a consumer engagement success story

22 & 23 september

11.00 uur

Zaal 1

Flashback: Promotievideo Road to MIE

Het geheim van Qmusic zit in de luisteraar altijd centraal stellen, in álles wat ze doen. En daar gaan ze ver in!

Recentelijk dook het Q-team, samen met bureau MARE, op een unieke manier in de leefwereld van de luisteraars. Dat leverde in 2020 mooie inzichten, prijzen én het marktleiderschap op.

"Betekenisvol zijn is altijd al doorslaggevend geweest voor de keuze van de consument voor een bepaald merk. En dat is in deze onzekere tijden alleen nog maar belangrijker geworden."

Fleur Prooij & Jorn Agterberg
Fleur Prooij

Fleur Prooij

Insight & Communities

Fleur Prooij (30) is gefascineerd door menselijk gedrag en de psychologie die daar vaak aan ten grondslag ligt. Met een achtergrond in marketing en communicatie heeft zij helemaal haar plek gevonden in de onderzoekswereld. Kwalitatief onderzoek geeft haar de kans om dicht op de huid van consumenten te kruipen. Als dé community expert bij MARE heeft zij dit voor Qmusic op innovatieve wijze gedaan.

Jorn Agterberg

Jorn Agterberg

Marketing Manager

Jorn Agterberg (36) heeft een passie voor radio en verhalen vertellen. Die twee liefdes kan hij perfect combineren in zijn functie als marketingmanager bij radiostation Qmusic, waar hij dit jaar 10 jaar werkt. Verhalen vertellen in campagnes of het merkverhaal over de bühne brengen, Jorn kleurt het land regelmatig rood met campagnes voor de feel good-zender. En dat heeft Q geen windeieren gelegd: De hitzender groeide afgelopen jaar uit tot marktleider.

Platinum MIE Partners


Golden MIE Partners


Silver MIE Partners



Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social