Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker

22 & 23 september

09.00 uur

Zaal 2

Flashback: Promotievideo Road to MIE

Wist je dat banner-blindness ook al voorkomt in promotionele emails?

Ontdek hoe een kijkje in het brein je helpt om de onbewuste hobbels in de customer journey weg te nemen. Ga mee op reis door de wereld van neuromarketing en usability.

Tim onthult hoe je hersenwetenschap kan gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende emails te maken.

Tim Zuidgeest

Tim Zuidgeest

Mede-oprichter

Tim onthult hoe je hersenwetenschap kan gebruiken om meer breinvriendelijke customer journeys te maken. Als mede-oprichter van Unravel Research, staat hij aan de wieg van één van de snelst groeiende neuromarketing bedrijven van ‘t land. Met z’n team helpt hij bekende merken zoals Heineken, Nutricia en Albert Heijn om meer inzicht te krijgen in waarom de consument z’n portemonnee trekt.

Platinum MIE Partners


Golden MIE Partners


Silver MIE Partners



Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social