De Onbewuste Winkelsafari

22 & 23 september

15.30 uur

Markteffect-zaal

Flashback: Promotievideo Road to MIE

Wat trekt een klant een gangpad in richting een specifiek product? Wat bepaalt of een bordje bekeken wordt of – waarschijnlijker – geheel over het hoofd gezien?

In andere woorden: welke psychologische triggers doen de kassa rinkelen?

Neuromarketing-expert Tom van Bommel neemt je mee op een winkelsafari door het onbewuste. Je ontdekt de laatste inzichten over hoe klanten zich gedragen en keuzes maken, gebaseerd op baanbrekende studies uit wetenschap en Unravel’s neuromarketing lab.

Tom van Bommel

Tom van Bommel

Research Director

Als co-founder en research director bij het neuromarketing onderzoeksbureau Unravel Research biedt Tom een neurowetenschappelijk antwoord op lastige marketingvraagstukken. Zijn expertisegebieden omvatten retail, reclame en branding.

Platinum MIE Partners


Golden MIE Partners


Silver MIE Partners