Masterclass/Workshop Glocalities en Yakult :

Een effectieve internationale marketingaanpak creëren door internationale segmentaties en doelgroepen op te bouwen

22 & 23 september

13.30 uur

Newcom-zaal

Mandy
Martin Schiere

Mandy Hooijmans (Team lead Insights en media van Yakult Europe) en Martin Schiere (Consumer Goods Principal bij Glocalities) laten je in deze masterclass van 13.30 - 15.00 uur ontdekken:

  • Hoe internationale segmentaties en doelgroepen kunnen helpen bij het opbouwen van een internationale marketingaanpak
  • Hoe een dergelijke internationale marketingaanpak kan leiden tot een effectievere en efficiëntere marketing
  • Hoe je landverschillen kunt overbruggen bij het opbouwen van internationale doelgroepen
  • Te kijken naar verschillen binnen een land of markt - deze zijn vaak net zo belangrijk als het verschil tussen markten

Tijdens deze masterclass zullen we gebruik maken van de geavanceerde en nieuwe marktonderzoeksgegevens en inzichten (2021) van Glocalities om te kijken naar verschillen en overeenkomsten tussen landen.

Deze masterclass/workshop zal in het Nederlands worden gehouden. Vanwege het internationale aspect zijn de slides in het Engels.

 

Wat moet je doen om aan deze Masterclass deel te nemen:

  • Koop een Best of MIE-ticket voor 22 en/of 23 september via https://thebestofmie.events.evisit.nl/
  • Meld je aan voor de Masterclass door een mail te sturen naar m.schiere@glocalities.com. Vermeld hierbij je contactgegevens en voor welke dag je een MIE-ticket hebt gekocht.
  • Het aantal plaatsen is beperkt. Je kunt pas definitief deelnemen aan de Masterclass wanneer je hiervoor een bevestiging vanuit Glocalities hebt gekregen.
  • Ben je een van de gelukkigen? Gefeliciteerd! Meld je op de aangegeven dag en tijd bij de Newcom-zaal en laat je inspireren!

Voorafgaand en na afloop van deze Masterclass kun je andere Best of MIE-sessies bijwonen of netwerken op de beursvloer.