Masterclass Newcom en Hans Kazàn:

Omgaan met veranderingen in magische tijden – trends en data

22 & 23 september

11.00 uur

Newcom-zaal

Tijdens deze Masterclass nemen we je allereerst mee op reis door het social media landschap anno 2021. Hans Hoekstra geeft je inzicht in de laatste trends, opkomende platforms en een nieuwe indeling van social media gebruikers op basis van kennis, houding en gedrag. Noël Wever geeft je daarna praktische tips en trics om onder een (complexe) doelgroep succesvol te kunnen meten en dit ook met succes laten landen in jouw organisatie.

Als klap op de vuurpijl krijg je van dé Hans Kazàn praktische handvatten, die je helpen om vol vertrouwen en met een glimlach om te gaan met veranderingen. Dit alles natuurlijk met een vleugje magie.  

Hans Hoekstra

Hans Hoekstra

Marktonderzoeker

Social media in 2021: trends, opkomende platforms en typen gebruikers

Newcom voert al sinds 2010 het grootste onderzoek van Nederland uit naar het gebruik van Social Media. Dit grootschalige landelijk onderzoek is in 2021 voor het elfde jaar op rij gehouden. Dit geeft inzicht in trends qua gebruik en biedt actuele cijfers over opkomende platforms.

Hans Hoekstra heeft 15 jaar ervaring als onderzoeker, opgedaan aan bureau- en aan klantzijde en is sinds 2017 marktonderzoeker bij Newcom en tevens hoofdonderzoeker van het Nationale Social Media Onderzoek.

Noël Wever

Noël Wever

Client Success Manager

Succesvol meten en laten landen in de organisatie

Hoe zet je zelf een compleet onderzoek op, op een gemakkelijke en veilige manier.

“Without data you’re just another person with an opnion” W.Edwards Deming, Data Scientist

Hans Kàzan

Hans Kazàn

Magician

Omgaan met veranderingen in magische tijden

Tijdens de lange avontuurlijke carrière van Hans Kazàn heeft hij veel waardevolle en praktische levenservaring mogen opdoen. Ervaringen waarvan hij heeft geleerd en die hij graag met anderen deelt.

“Het is nog nooit zo donker geweest, of het werd wel weer licht!” Ede Staal.

Toen Hans Kazàn negen jaar was, leerde hij zijn eerste goocheltruc en vanaf dat moment was het verlegen jongetje volledig gefascineerd door de kunst van het goochelen. In 1973, twintig jaar jong, won hij zijn eerste internationale prijs tijdens de wereldkampioenschappen voor illusionisten in de Salles Pleyel in Parijs. Vanaf dat moment kwam zijn carrière terecht in een stroomversnelling.

Wat moet je doen om aan deze Masterclass deel te nemen:

  • Koop een Best of MIE-ticket voor 22 en/of 23 september via https://thebestofmie.events.evisit.nl/
  • Meld je aan voor de Masterclass door een mail te sturen naar service@newcom.nl . Vermeld hierbij je contactgegevens en voor welke dag je een MIE-ticket hebt gekocht.
  • Het aantal plaatsen is beperkt. Je kunt pas definitief deelnemen aan de Masterclass wanneer je hiervoor een bevestiging vanuit Newcom hebt gekregen.
  • Ben je een van de gelukkigen? Gefeliciteerd! Meld je op de aangegeven dag en tijd bij de Newcom-zaal en laat je inspireren!

Voorafgaand en na afloop van deze Masterclass kun je andere Best of MIE-sessies bijwonen of netwerken op de beursvloer.