Masterclasses op Best of MIE'21


Op 22 en 23 september 2021 is Best of MIE live in de Jaarbeurs. Een unieke editie waarbij je niet alleen kunt deelnemen aan het hoofdprogramma, maar ook masterclasses kunt bijwonen met Hans Kazàn, Yakult en GfK.

Bestel nu je Best of MIE'21 ticket en meld je gratis aan voor een van de Masterclasses!

 


11.00 - 12.30 uur | Newcom-Zaal

Masterclass Newcom en Hans Kazàn:
Omgaan met veranderingen in magische tijden – trends en data

Tijdens deze masterclass nemen we je allereerst mee op reis door het social media-landschap van 2021. Hans Hoekstra geeft je inzicht in de laatste trends, opkomende platforms en een nieuwe indeling van social media-gebruikers op basis van kennis, houding en gedrag. Noël Wever geeft je daarna praktische tips om onder een (complexe) doelgroep succesvol te kunnen meten en dit ook met succes te laten landen in jouw organisatie.

Als klap op de vuurpijl krijg je van Hans Kazàn praktische handvatten die je helpen om vol vertrouwen en met een glimlach om te gaan met veranderingen. Dit alles natuurlijk met een vleugje magie. 

GfK-Zaal

Masterclass GfK:
Decode the Future

Predict the future, so you can shape it
It is no secret that insight-driven businesses are more competitive. They grow faster, attract more customers and retain them. But finding those insights in the data requires tools and expertise. During this masterclass we’ll tell you more about gfknewron, our always-on market, consumer and brand intelligence platform. gfknewron’s revolutionary approach to data and AI-driven insights, empowers your organization to better understand what’s happening now, and shape what happens next. gfknewron focuses especially on our Tech & Durables clients.
 
 

13.30 - 15.00 uur | Newcom-Zaal

Masterclass/Workshop Glocalities en Yakult:
Een uniforme internationale marketingaanpak creëren door internationale segmentaties en doelgroepen op te bouwen

Mandy Hooijmans en Martin Schiere (Consumer Goods Principal bij Glocalities) laten je in deze masterclass van 1,5 uur ontdekken:

• hoe internationale segmentaties en doelgroepen kunnen helpen bij het opbouwen van een internationale marketingaanpak
• hoe een dergelijke internationale marketingaanpak kan leiden tot een effectievere en efficiëntere marketing
• hoe je landverschillen kunt overbruggen bij het opbouwen van internationale doelgroepen
• hoe je moet kijken naar verschillen binnen een land of markt; die zijn vaak net zo belangrijk als het verschil tussen markten 

Wat moet je doen om deel te nemen?

1. Koop een Best of MIE-ticket voor 22 en/of 23 september
2. Meld je aan voor de masterclass door een mail te sturen naar het bij de masterclass aangegeven e-mailadres. Vermeld hierbij voor welke dag je een MIE-ticket hebt gekocht.
3. Het aantal plaatsen is beperkt. Je kunt pas definitief deelnemen aan de masterclass wanneer je hiervoor een bevestiging van de organisator hebt gekregen.
4. Ben je een van de gelukkigen? Gefeliciteerd! Meld je op de aangegeven dag en tijd bij de masterclass-zaal en laat je inspireren!

Voorafgaand en na afloop van de masterclass kun je andere Best of MIE-sessies bijwonen of netwerken op de beursvloer.

Let op! Het aantal zitplaatsen tijdens Best of MIE is beperkt, dus wil je zeker zijn van een plekje? Bestel dan nu je ticket!