Learnings uit VIA’s C-Level study: ‘Marketing is a delicate balancing act’ 

07 juni

12.30 uur

Insights

Om de huidige stand van zaken en de toekomst van marketing in kaart te brengen, hebben we uitgebreid onderzoek gedaan onder meer dan 250 senior professionals. We ontdekten niet alleen de belangrijkste onderwerpen die de toekomst van marketing vorm zullen geven, maar ook hoe de perceptie verschilt per senioriteit (c-level vs managers) en organisatie (adverteerders vs bureaus). De bevindingen en inzichten moeten onze sector helpen om voorbereid te zijn op de nabije toekomst en om kritisch na te denken over de huidige benaderingen. 

Jori van de Spijker

Jori van de Spijker

Managing Consultant

Jori van de Spijker is Managing Consultant bij DVJ Insights, waar hij leidinggeeft aan de business in Nederland. In zijn rol werkt hij met global en local brands en geeft hij senior consultancy op het gebied van merk, media en advertising. Naast zijn werk bij DVJ Insights maakt hij deel uit van de Raad van Adviseurs van SWOCC.

Saskia Wagenmakers

Saskia Wagenmakers

Bestuurslid VIA Nederland

Saskia Wagenmakers is CCO bij Candid. In deze rol leidt ze de transformatie en stuurt ze verandering en groei aan voor Candid en haar klanten. Ze heeft een passie voor digital, klanten, mensen, data en tech en vooral wanneer dit allemaal samenkomt. Saskia maakt ook deel uit van het bestuur van de VIA (non executive).