Hoe Coop het verschil maakt door gebruik van persona’s

31 mei

09.00 uur

Insights

Coop maakt graag het verschil richting klanten. Hoe zorgt Coop ervoor om ook in de toekomst het verschil te maken door de huidige doelgroep te behouden én nieuwe shopper typen aan te spreken? In deze lezing laten we zien hoe je door middel van op Mentality Shoppermodel gebaseerde persona’s inzicht krijgt in wat je doelgroep beweegt om zo de juiste groeistrategie te kunnen bepalen.

Mike Baardman

Mike Baardman

Formulemanager

Mike Baardman is Formulemanager bij Coop Supermarkten en houdt zich bezig met alles omtrent Persona’s, clustering, formule differentiatie & onderzoek. Het écht voorop stellen van de consument is hierbij het uitgangspunt met als doel een maximale fit met het verzorgingsgebied te krijgen.

Els van der Velden

Els van der Velden

Senior Research Consultant

Els van der Velden is Senior Research Consultant bij Motivaction en houdt zich bezig met kwantitatieve FMCG en retail vraagstukken. De sector die is voortdurend in beweging is samen met consumenten zelf die sneller dan ooit te voren veranderen maken het een ontzettend interessante branche om onderzoek voor te doen. Haar expertise ligt bij shopper onderzoek binnen de FMCG-sector.