De reis van Simon Lévelt: Hoe onderzoek bijdraagt aan de groei van een sterk merk

01 juni

09.00 uur

Insights

Al bijna 200 jaar vormen koffie en thee de passie van speciaalzaak Simon Lévelt. Het familiebedrijf is trots op de rijke familiegeschiedenis die hen maakt tot wie ze zijn.

De laatste jaren staan in het teken van ontwikkeling van positionering, marketing en strategie om de formule klaar te maken voor de toekomst.

In de presentatie laten we o.a. zien hoe consumenteninzichten bijdragen aan het bouwen van een sterk merk.

Cathelijne Hamilton – Bouman

Cathelijne Hamilton – Bouman

Marketing Manager

Cathelijne Hamilton – Bouman is Marketing Manager bij Simon Lévelt. Samen met haar team draagt zij zorg voor het bouwen aan en uitdragen van het merk. Simon Lévelt is dé speciaalzaak voor premium biologische koffie en thee. Hun missie is premium biologische koffie en thee toegankelijk maken voor iedereen. Onlangs heeft Simon Lévelt de beschikbaarheid van haar producten uitgebreid buiten de 42 speciaalzaken. Nu ligt een selectie Simon Lévelt producten in de schappen bij Albert Heijn.

Jeroen Spetter

Jeroen Spetter

Research Consultant

Jeroen Spetter is Research Consultant in het kwalitatieve team van Ruigrok NetPanel. Als onderzoeker werkt Jeroen hard aan het verbinden van werelden: die van de klant en de consument. Dit doet hij door innovatieve manieren te bedenken om hun werk als onderzoekers effectiever, efficiënter en leuker te maken. Bijvoorbeeld door gamification toe te passen.