De bol.community voor de winkel van ons allemaal

04 juni

12.30 uur

Insights

Bol.com is de winkel van ons allemaal. Om blijvend aan de winkel te kunnen werken is de stem van de klant essentieel.

Blauw heeft voor bol.com een eigen community gebouwd, zodat de mening van de klant nog vaker en sneller gehoord kan worden. In de community denken 300 klanten uit Nederland en Vlaanderen continu mee in de keuzes die bol.com maakt.

De community is opgezet om op agile wijze onderzoek uit te kunnen voeren. ​Hoe helpt deze community bol.com om klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden?

Doménique Voorhorst

Doménique Voorhorst

Onderzoeker

Doménique is onderzoeker bij bol.com. Ze geeft richting aan beslissingen door het leveren van actiegerichte inzichten en advies waarbij de stem van de klant en partner centraal staat.

Maaike Arts

Maaike Arts

Research Manager

Als onderzoeker bij Blauw vertaalt Maaike de beweegredenen van consumenten naar groeikansen voor klanten. Ze is gespecialiseerd in community onderzoek en is overtuigd van de toegevoegde waarde hiervan voor elke organisatie.