Culture + Trends NL anno 2021. Wat zijn ze en wat kan je ermee?

02 juni

16.30 uur

Insights

2020 was het jaar van de veranderingen! Maar welke veranderingen in consumentengedrag zijn nu blijvend? En hoe kan je hier als merk snel en krachtig op inspelen?

We nemen je graag mee in de belangrijkste trends in Nederland. Van heel persoonlijk en dichtbij zoals ‘at home pleasure’ tot groot en disruptief zoals ‘disentangling taboos en we laten je zien hoe verschillende merken hier succesvol op inspelen.

Jeannette van der Rhee

Jeannette van der Rhee

Senior Research Manager

Jeannette van der Rhee is Senior Research Manager bij InSites Consulting en onze local expert op het gebied van cultuur- en trendonderzoek. Met jarenlange ervaring en passie voor scherpe inzichten helpt zij vele FMCG merken meer consumer centric te worden.

Arjan Veninga

Arjan Veninga

Research Director

Arjan Veninga is International team lead Technology & Services bij Insites Consulting en houdt van ‘merkwaardige’ merken. Vroeger bouwde hij als marketing manager aan nieuwe merken, nu helpt hij marketeers succesvol richting te bepalen aan de hand van goed onderzoek.