The new standard in audience measurement

21 mei

04.30 PM

Data Science

English flag With the NMO (Nationaal Media Onderzoek), Ipsos Nederland and Insights by Kantar provide an innovative solution for cross-media media reach research.

Viewing, readership and listening behavior are measured and reported as integrated as possible. The consumer is central to this - instead of the media. Part of the solution sits in innovative technology, e.g. Mediacell. We explain how this research solution works and what it will bring.

Frans Kok

Frans Kok

Directeur

Frans Kok is sinds 2016 directeur van het Nationaal Luister Onderzoek (NLO). Eerder werkte hij voor de Stichting Kijkonderzoek (SKO), en was hij directeur van JIC STIR, het internetbereiksonderzoek. Hij vertegenwoordigt het luisteronderzoek in het nieuwe ‘Nationaal Media Onderzoek’ (NMO). Er breekt voor het luisteronderzoek een nieuw tijdperk aan, nu de nieuwe MediaCell methode wordt geïntroduceerd.

Paul Eldon

Paul Eldon

Global Deployment Director

Paul Eldon has been instrumental in deploying Ipsos’ audience measurement capabilities in the past decade. For this specific project he is the expert in the Media Cell technology.