Programma Best of MIE'21


Best of MIE is hét LIVE-vervolg op onze succesvolle Road to MIE. Een kleiner MIE dan voorheen, maar wel met de allerbeste Road to MIE-sessies, een beursvloer en natuurlijk een uitgebreide netwerkborrel! Het programma voor zowel 22 als 23 september ziet er als volgt uit:

Ronde 1: 09.00 - 09.40 uur

Michiel Dullaert

10+1 Data Visual Storytelling Tips om je presentaties onvergetelijk te maken

Zaal 1

DATA + VISUALISATIE + STORYTELLING = DATA VISUAL STORYTELLING = Dé manier om impact te maken in presentaties, zowel online als offline
Dit jaar was alles anders: werken vanuit huis, de inzichten online delen. Anders biedt ook kansen. Nieuwe mogelijkheden om mensen te inspireren met inzichten.

Michiel Dullaert (DePerfecteGrafiek)

Tim Zuidgeest

Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker

Zaal 2

Ontdek de nieuwste inzichten uit neuromarketing usability onderzoek en online beïnvloeding! En leer hoe een kijkje in het brein je helpt om de onbewuste hobbels in de customer journey weg te nemen.

Tim Zuidgeest (Unravel Research)

Ronde 2: 09.50 - 10.30 uur

Jan Zwang en Patricia Verhoelst

Humanizing Data in a Data-driven World

Zaal 1

Reduce churn in VodafoneZiggo through the activation of Data Analytics, Behavioral Science and Consumer Insights.

Jan Zwang (VodafoneZiggo) - Patricia Verhoelst (Ipsos)

Maurice Palmen en Iris van de Looij

Behavioural finance: waarom beleggen mensen (niet)?

Zaal 2

Beleggen is niet iets voor het ‘grote publiek’, terwijl het wel steeds belangrijker wordt om genoeg opzij te zetten. Hoe komt dat? En wat doen we eraan? Die vraag beantwoordde Beautiful Lives afgelopen najaar voor DUFAS (Branchevereniging vermogensbeheerders).

Iris van de Looij (DUFAS) - Maurice Palmen (Beautiful Lives)

Pauze: 10.30 - 11.00 uur

Ronde 3: 11.00 - 11.40 uur

Fleur Prooij en Jorn Agterberg

Qmusic radio: a consumer engagement success story

Zaal 1

Betekenisvolle radio door diepgaande verbinding met luisteraars. Hoe doe je dat op een succesvolle manier?

Fleur Prooij (MARE) - Jorn Agterberg (Qmusic)

Suzanne Plantinga en Sandra Beijnes

The Road to een zeer succesvolle Kinderpostzegelactie in corona-tijd

Zaal 2

Een prachtige case over het toepassen van onderzoek, design, marketing, media, en dat allemaal onder één dak voor een prachtige klant.

Suzanne Plantinga (Blue Field Agency) - Sandra Beijnes (Stichting Kinderpostzegels)

Ronde 4: 11.50 - 12.30 uur

Arjan Veninga en Jeannette van der Rhee

Culture + Trends NL anno 2021. Wat zijn ze en wat kan je ermee?

Zaal 1

Culture + Trends in Nederland anno 2021. Wat zijn ze en wat kan je ermee? Ontdek de kracht van ‘at home pleasure’ en ‘disentangling taboos’ en hoe jij deze voor jouw merk succesvol kan inzetten.

Jeannette van der Rhee (InSites Consulting) - Arjan Veninga (InSites Consulting)

Sabine Croes en Marit Groeneveld

Het Public Design Wiel: slim innoveren binnen het publieke domein

Zaal 2

Tijdens deze interactieve en energieke sessie laten we je aan de hand van échte cases zien hoe met het Public Design Wiel - een iteratieve aanpak gebaseerd op design thinking en design research - samen met burgers en stakeholders gewerkt wordt aan innovaties binnen de (Rijks)overheid.

Sabine Croes (Perspective) - Marit Groeneveld (Ministerie van Algemene zaken)

Pauze: 12.30 - 13.30 uur

Ronde 5: 13.30 - 14.10 uur

Peter van Keulen

5 Powerful Principles to Boost Insights & Innovation

Zaal 1

Leading brands and insights managers are tackling innovation projects by implementing high-quality, actionable insights into each phase of their exploration and development processes. But what does that really look like?

Peter van Keulen (quantilope GmbH)

Klaas Kroezen en Nieske van Woerden

How to optimize online CX and create a winning team culture by listening to customers?

Zaal 2

Learn how ABN AMRO structurally optimizes online CX in multiple online finance customer journeys like Personal Loan and Investment Banking and creates a winning team mentality using the WUA Benchmark and digital experience dashboard.

Klaas Kroezen (WUA) - Nieske van Woerden (ABN AMRO)

Ronde 6: 14.20 - 15.00 uur - PLATINUM ROUND

Chantal Dane en Michael Petit

Hoe je als regionale speler kunt opvallen én relevant kunt blijven ondanks al het ‘reclame geweld’ van de landelijke partijen

Zaal 1

Vomar is al vier jaar op rij autonoom de snelst groeiende supermarkt van Nederland. Hoe weten we steeds meer klanten naar Vomar toe te trekken én ze te behouden? In deze lezing worden verschillende voorbeelden gegeven hoe je regionaal, met een relatief klein marketingbudget, het verschil kan maken.

Michael Petit (Markteffect)

Eric Landwaart

Phebi Presenteert: Wat je ZEGT of wat je BEDOELT? Impact van Voice op research

Zaal 2

Miles Research laat zien dat door de innovatieve Voice oplossing van Phebi meer mensen bereikbaar zijn, nieuwe doelgroepen bereikt worden en je dieper duikt in de emoties van respondenten. Is wat hij of zij ZEGT, ook echt wat hij of zij BEDOELT?

Eric Landwaart (Miles Research)

Pauze: 15.00 - 15.30 uur

Ronde 7: 15.30 - 16.10 uur

Tom van Bommel

De Onbewuste Winkelsafari

Zaal 1

Wat trekt een klant een gangpad in richting een specifiek product? Wat bepaalt of een bordje bekeken wordt of – waarschijnlijker – geheel over het hoofd gezien? In andere woorden: welke psychologische triggers doen de kassa rinkelen? Ontdek de laatste inzichten over hoe klanten zich gedragen en keuzes maken.

Tom van Bommel (Unravel Research)

Hubert van Wenen en Hans Middelhoek

De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’

Zaal 2

Door in te zetten op CX, UX en journeys kon je je concurrent lang voorblijven. Die tijd is voorbij. Succesvolle bedrijven nemen het merk als uitgangspunt. Ze ontsnappen uit de rode ‘sea of digital sameness’ en creëren een onderscheidende ervaring. Geef het merk regie over je CX!

Hubert van Wensen (The USP Company) - Hans Middelhoek (The USP Company)

Ronde 8: 16.20 - 17.00 uur

Jan Kienhuis en Annemieke Onderdelinden

How Conversation Design™ paves the way for true insights through more meaningful conversations

Zaal 1

How Conversation Design™ addresses the biggest market research challenges today by elevating the quality of insights we get from consumers.

Jan Kienhuis (Epiphany RBC) - Annemieke Onderdelinden (FrieslandCampina)

Stephan van Slooten en Pauline Bron

Customer én employee experience integraal verbeteren? Dit kun je van NS leren!

Zaal 2

Welke aanpak heeft NS gevolgd om in één beweging zowel de customer experience (CX) als de employee experience (EX) te verbeteren? En hoe hebben Gidsende Principes bijgedragen aan gedragsverandering bij medewerkers, zoals treinconducteurs?

Pauline Bron (NS) - Stephan van Slooten (Altuïtion)

Netwerkborrel tot 19.00 uur

Platinum MIE Partners


Golden MIE Partners


Silver MIE Partners



Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social