MIE 2017

Bijna 2400 marketeers, strategen en insights professionals bezochten op 1 en 2 februari het Marketing & Insights Event in het Media Plaza in Utrecht. Dit jaar lag de focus van het MIE, naast Marketing en Insights, ook nadrukkelijk op Analytics. Op dit werkterrein werd een groot aantal lezingen en masterclasses verzorgd.

Ook in de presentaties van de Keynotes kwam de verbreding van het MIE naar voren. Het congres werd geopend door zakenvrouw van het jaar 2016 Vivienne van Eijkelenborg (Difrax), met een echt ondernemersverhaal. De eerste dag werd feestelijk afgesloten door Terts Brinkhoff en Loes Luca. De oprichter van de Parade vertelde hoe hij zijn eigen “straat” marketing op poten zette en Loes Luca wist de zaal met hilarische opmerkingen en muziek op de banken te krijgen. Edutainment ten top!

>

 

 

 

Recensies

'Een interessante dag met een diversiteit aan Workshops, Keynote sessies en Ontmoetingen, mijn marketing-rugzak is met waardevolle insights gevuld. Het was een inspirerende dag op een fijne locatie met een goede sfeer. Een dag waarin er inspiratie is opgedaan maar waar er ook veel herkenning was. Het is immers ook fijn om te horen dat je het in je eigen functie heel goed doet. Ik kijk uit naar de volgende editie.' - Aldus Marjolein Goedhart