Tony’s Chocolonely: De visie en drive achter het succes

10 mei

09.00 uur

Insights

Ynzo van Zanten, Chief Evangelist bij Tony’s Chocolonely, gaat in gesprek met Edgar de Beule, Directeur van onderzoeksbureau Markteffect.

In een ontspannen gesprek van ca. 35 minuten vertelt Ynzo uitgebreid over de enorme groei en hun wereldwijde missie: een einde maken aan de moderne slavernij en de uitbuiting in de cacao-industrie. Financieel succes is een middel, niet het doel.

Bijzonder is dat de huidige marktpositie gerealiseerd is zónder gebruik te maken van paid media, enkel via worth of mouth. Hoe heeft Tony’s dit voor elkaar gekregen?

“If you think you’re too small to make a difference, try sharing your room with a mosquito.”

Ynzo van Zanten & Edgar de Beule
Ynzo van Zanten

Ynzo van Zanten

Chief Evangelist

Ynzo van Zanten, Tony’s ‘Choco Evangelist’, zal het verhaal vertellen van Tony’s Chocolonely's roadmap naar 100% slaafvrije chocolade. Hij is een econoom, auteur, ondernemer en verhalenverteller van Tony's Chocolonely. Samen met Edgar de Beule, oprichter en directeur van onderzoeksbureau Markteffect, zullen zij een open gesprek aan gaan over groei, visie, ondernemen en succes.

Edgar de Beule

Edgar de Beule

Directeur

Ynzo van Zanten, Tony’s ‘Choco Evangelist’, zal het verhaal vertellen van Tony’s Chocolonely's roadmap naar 100% slaafvrije chocolade. Hij is een econoom, auteur, ondernemer en verhalenverteller van Tony's Chocolonely. Samen met Edgar de Beule, oprichter en directeur van onderzoeksbureau Markteffect, zullen zij een open gesprek aan gaan over groei, visie, ondernemen en succes.


Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social