Smaak bepaalt de herhaalaankoop van je product

4 juni

09.00 uur

Insights

Je marketing mix kun je perfect voor elkaar hebben; packaging, promotie, pricing, beschikbaarheid, maar als de smaak van je product niet op orde is… Deze blijkt namelijk keer op keer van doorslaggevend belang voor de consument om je product opnieuw te kopen! Maar hoe stel jij vast wat deze consument nu eigenlijk écht lekker vindt? Sportlife (part of Cloetta) en Essensor lichten een tip van de sluier van het succes in een aansprekende casestudy.

Mirjan van Mourik

Mirjam van Mourik

Consumer & Sensory Insight Expert

Mirjam van Mourik heeft 20 jaar ervaring als Sensory Expert binnen het Sensorisch Marktonderzoek. Opgeleid in het vak door de iconische Pieter Punter van OP&P Product Research.

Marjolein Dieleman

Marjolein Dieleman

Group Brand Manager Refreshment

Marjolein Dieleman begon direct na haar studie in 2005 in een commerciele rol bij Cloetta (zoetwaren). In haar huidige rol als group Brand manager refreshment werkt zij voor de brands Sportlife, King en Xylifresh.


Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social