Feitelijk betrouwbaar: de waarde van een journalistiek nieuwsmerk

08 juni

12.30 uur

Insights

Betrouwbaarheid in nieuwsmedia is relevanter dan ooit! Zo zaait de pandemie meer verdeeldheid, en het belang van betrouwbare nieuwsbronnen is evident.

Maar wat betekent een betrouwbaar nieuwsmerk? Welke aspecten zorgen dat de consument een nieuwsmerk vertrouwt? En wat is de relatie tot advertising?

Robert Witteman, Senior Marketing Analyst bij NRC Media, en Ralph Sluis, Media Consultant bij DVJ Insights, vertellen alles over de waarde van een journalistiek nieuwsmerk.

“Wat is het belang en de waarde van betrouwbare nieuwsbronnen in deze tijd?”

Robert Witteman

Robert Witteman

Senior Marketing Analyst

Robert Witteman werkt als marketing analist bij NRC Media, doet onderzoek en analyse naar de advertentiemarkt en volgt trends op media- marketing- en onderzoeksgebied.

Ralph Sluis

Ralph Sluis

Media Consultant

Ralph is Senior Media Consultant bij DVJ Insights. Hij is verantwoordelijk voor vrijwel al het merk- & communicatieonderzoek dat wordt uitgevoerd voor media-eigenaren. Voordat hij bij DVJ Insights kwam werkte hij ongeveer 10 jaar bij Zenith als Research Director.


Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social