Een betere klantbeleving door de mindset van Vebego-personeel te veranderen

01 juni

12.30 uur

Insights

Medewerkers zijn essentieel als je een optimale klantbeleving wilt bieden.

Een programma waar klantinzichten en medewerkersbeleving samenkomen, zorgt ervoor dat medewerkers de juiste kennis en handvatten krijgen om aan de slag te gaan met klantfeedback.

Maar hoe verander je de mindset van je medewerkers structureel? En dat in een praktische organisatie met 21 bedrijven in 4 landen in activiteiten zoals schoonmaak en groenvoorziening?

Wij gingen op zoek naar het antwoord.

“Mijn grootste kopzorg zat vooral in de vraag: hoe gaan we al die 36.000 medewerkers meekrijgen in het onderwerp klantloyaliteit?”

Andries van Bentum

Andries van Bentum

Sr. Strategy Consultant

Andries van Bentum is consultant in het familiebedrijf Vebego. Als programmamanager van onder andere het thema ‘klantfeedback’ is hij nauw betrokken geweest bij het implementeren van de NPS-methodiek binnen 21 bedrijven van Vebego. Zijn passie ligt bij het leggen van verbindingen tussen opdrachtgever en opdrachtnemer om zo tot succesvolle en plezierige relaties te komen.

Elly Oudshoorn

Elly Oudshoorn

Associate Research Director

Elly Oudshoorn is research director op de afdeling Customer Experience van Ipsos met decennialange ervaring in onderzoek. Samen met klanten zorgt zij voor de opzet en implementatie van (internationale) klanttevredenheidsprogramma’s. Tevens draagt Elly bij aan borging van de inzichten en acties in de klantorganisaties.


Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social