De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’

27 mei

16.30 uur

Insights

Bedrijven konden hun concurrenten lang een stap voorblijven door vol in te zetten op CX, UX, Customer Journeys. Maar inmiddels is het onderscheid ver te zoeken in de ‘sea of digital sameness’.

De ene bank app lijkt op die van de ander. Succesvolle merken zetten nu een nieuwe stap. Hoe? Door het merk als uitgangspunt te nemen voor het creëren van een onderscheidende customer experience.

Ontsnap uit de rode oceaan. Geef het merk regie over je CX.

Willem van Harrewijen

Willem van Harrewijen

Partner / Business Creatief

Willem van Harrewijen en Hans Middelhoek zijn Business Creatief bij The USP Company, een innovatiebureau voor Propositie Design. Met een flinke dosis creativiteit en een blik op de toekomst creëren zij nieuwe producten, services en experiences die merken sterker maken. Zij werken o.a. voor de Volksbank, viaBOVAG, Greenchoice, Chrysal, BNNVARA en KNMI.

Hans Middelhoek

Hans Middelhoek

Partner / Business Creatief

Willem van Harrewijen en Hans Middelhoek zijn Business Creatief bij The USP Company, een innovatiebureau voor Propositie Design. Met een flinke dosis creativiteit en een blik op de toekomst creëren zij nieuwe producten, services en experiences die merken sterker maken. Zij werken o.a. voor de Volksbank, viaBOVAG, Greenchoice, Chrysal, BNNVARA en KNMI.


Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social