Customer én employee experience integraal verbeteren?
Dit kun je van NS leren!

11 mei

09.00 uur

Insights

Reizigerstevredenheid, medewerkerstevredenheid en gastvrijheid zijn belangrijke thema’s voor NS.

Aan de hand van een speciaal programma, met focus op onder andere Customer Journeys en de inzet van Gidsende Principes, is de laatste jaren hard gewerkt aan het verhogen van de customer én employee experience.

De resultaten zijn indrukwekkend: dankzij het programma is een flinke sprong in reizigers- en medewerkerstevredenheid gerealiseerd.

“Over de volle breedte voelen NS-klanten de transformatie in houding en gedrag, de energie en het plezier. De conducteur als regisseur van emotie”.

Pauline Bron & Stephan van Slooten
Pauline Bron

Pauline Bron

Customer Experience Manager

Pauline is Customer Experience Manager & Gastvrijheid bij NS. Ze heeft aan de wieg gestaan voor de customer journey, de visievorming over customer experience bij NS en de succesvolle implementatie in de praktijk bij medewerkers met direct klantcontact.

Stephan van Slooten

Stephan van Slooten

Partner

Stephan van Slooten is sinds 2008 partner bij Altuïtion, het CX- & EX-consultancybureau dat NS al jaren helpt in de transitie naar de 9+ organisatie.


Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social