Data driven CX aanpak met a.s.r.: Hoe combineer je CX impact met €’s?

18 mei

16.30 uur

Data Science

Wil jij je keuzes baseren op klantfeedback, maar realiseer je je ook dat klanten niet over alles feedback geven?

Mariska de Wit, Senior Customer Experience Manager bij a.s.r. en Max Werkhoven, CJ Analytics Consultant bij Underlined presenteren de oplossing: kijk naar je data om datagedreven te kunnen sturen op Customer Experience. Maak inzichtelijk wat je veranderingen gaan bijdragen aan je CX, maar óók wat het effect is op euro’s!

Kortom; ga effectiever prioriteren én tegelijkertijd werken aan impact op euro’s.

“Het framework helpt ons om fact-based de verbeteracties te bepalen en hier prioriteiten in te stellen.”

Mariska de Wit
Mariska de Wit

Mariska de Wit

Senior Customer Experience Manager

Mariska de Wit is Senior Customer Experience Manager bij a.s.r. verzekeringen. Zij is verantwoordelijk voor het NPS-programma en heeft een NPS-meethuis opgezet. Samen met de businesslines werkt zij continue aan het optimaliseren van de klantreizen. ‘Voice of the customer’ staat hoog in het vaandel van a.s.r. Voorheen was zij Research Director bij Motivaction International en zij heeft lange tijd als zelfstandig marktonderzoeker en CX-expert gewerkt.

Max Werkhoven

Max Werkhoven

Projectmanager & Senior Analytics Consultant

Max Werkhoven is actief als CX consultant bij Underlined. Hij werkt voor mooie merken in B2C en B2B om hen te helpen meer waarde te halen uit CX programma’s, door data gedreven aan de slag te gaan. Daarnaast spreekt Max regelmatig op universiteiten en hogescholen om studenten te enthousiasmeren over Data Driven CX.


Adres

Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam

(+31) 020 - 58 10 710
info@moa.nl | registratie@mie.nl 

Social