Laat je inspireren door onze keynotes en kom naar het MIE 2018

Benieuwd wat Artificial Intelligence voor jou betekent? En wil jij weten hoe je marketing en innovatie organiseert in tijden van disruptieve technologieën en customer centricity?

Op 31 januari opent Alix Rübsaam, kandidaat voor de titel ‘Docter of Philosophy’, Nederlands grootste Marketing, Insights en Analytics Event. Als onderzoeker op het gebied van het post-humanisme en de filosofie van technologie zoekt Alix samen met haar luisteraars het grensgebied op tussen computer en mens.

Artificial Intelligence or Die: Redefining what it means to be human in the digital age?  - Several thinkers and innovators (Stephen Hawking, Elon Musk, Nick Bostrom a.o.) have predicted recently that the rise of Artificial Intelligence means that the end of humankind is near. They see our brain as a computer. For a long time, the computer has been used as a metaphor to explain the way we think. But this metaphor exists in a long tradition of ideas that we have used to explain to ourselves what it means to be human. This can teach us a lot about how our technologies contribute to how we think about ourselves and our future. The "end of humankind" is, thus, more the end of a way of thinking. But this way of thinking influences most of our human activities. How will this change when these ideas start to shift?

Van filosofie naar inspiratie. De eerste dag wordt afgesloten met een echte inspiratie sessie! Aljan de Boer ‘head of inspiration’ bij TrendsActive presenteert samen met Marketing Insights Specialist Julia Koster en Managing Director Kokke van der Werf van Nationale Nederlanden de inspiratie sessie waar je hoort hoe je marketing en innovatie in tijden van disruptieve technologieën en customer centricity organiseert.

Inspiratiesessie: van trends en insights naar marketing en innovatie - Onder leiding van Aljan de Boer wordt verteld hoe we marketing en innovatie organiseren in tijden van disruptieve technologieën en customer centricity? Tijdens de inspiratieshow wordt deze vraag vanuit verschillende kanten belicht. TrendsActive, Nationale Nederlanden en VodafoneZiggo laten zien hoe trendinzichten en begrip van de klant worden vertaald naar nieuwe producten en nieuwe campagnes. (31 januari: 16:15-17:15)

Hoe wordt je zakenvrouw van het jaar 2018? En wat kun je als Marketeer leren van influencers?

Zakenvrouw van het jaar 2017; Elske Doets opent de tweede dag van Nederlands grootste Marketing & Insights Event. Elske is directeur van JanDoets America Tours en Mrs. Canada pur sang. Net als de bijzondere witte spirit bear is ze inspirerend en een beetje ongrijpbaar. Hoor hoe Elske zakenvrouw van het jaar 2017 is geworden en hoe zij jonge dames motiveert om ook zakenvrouw te worden. Durf, doen en doorzetten!

Importance of Core Values in Marketing - Elske Doets will explain her personal and professional approach of marketing Jan Doets, her activities as a Business woman of the Year and how she markets her new non profit Young Lady Business Academy. All activities link into the bigger picture of Jan Doets and the true branding of it all.

We sluiten de tweede dag af met een lezing van Joeri van den Bergh, Professor Marketing Vlerick Business School. Joeri laat je zie wie de NextGen is hoe zij zich gedragen, waar je ze kan vinden en hoe je ze kan bereiken!

Ignore or Ignite – what marketers can learn from influencers - Bombarded with over 40K brand impressions a day, NextGen (Y&Z) consumers are pre-wired to ignore irrelevant messages. In his keynote presentation based on 26 international expertinterviews, Joeri Van den Bergh will guide you through the four ways to ignite influence among a marketing savvy generation.