Data-gedreven experimenten zijn het vertrekpunt voor wehkamp

Interview met Kevin Swelsen, lead product experimentation & analytics @wehkamp
‘Data vormen het nieuwe goud.’ Het is een veelgehoorde kreet in dit digitale tijdperk. Maar goud moet natuurlijk wel eerst gevonden worden, voordat het gezuiverd en veelal gelegeerd met andere metalen gebruikt kan worden.

Lees meer

Laat je inspireren door onze keynotes en kom naar het MIE 2018

Benieuwd wat Artificial Intelligence voor jou betekent? En wil jij weten hoe je marketing en innovatie organiseert in tijden van disruptieve technologieën en customer centricity?

Lees meer

Maatschappelijke betekenis creëren door open branding

Door Bart Brüggenwirth, b-open

Een merk is meer dan alleen een USP voor een specifieke product-marktcombinatie. Aan de traditionele manier van het bouwen van merken dient een nieuwe dimensie te worden toegevoegd. Sterke merken hebben eveneens een societal purpose, een maatschappelijke betekenis.

Lees meer

Artificial Intelligence in Marketing

Marketing in the 21st Century

By Yordan Tachev, Anchormen

Without a doubt, the next revolution will be a technological one.

Just as behavioral psychology emerged in the 1950’s and reinvented the marketing field with terms as needs, wants and consumer behavior; technology now is turning it upside down once again in the current era.

Lees meer

Persbericht: MIE 2018 - State of the art van data, insights en marketing

publiek MIE jaarbeurs

Op woensdag 31 januari en donderdag 1 februari 2018 vindt voor de 16de keer het Marketing & Insights Event (MIE) plaats, het grootste en meest toonaangevende marketing-, analytics- en insights-evenement van Nederland.

Lees meer

Platina sponsors

       

Gouden sponsors

      

     RN SSI LogoCombo CMYK

Zilveren sponsors

      

        

Schermafbeelding 2017 12 01 om 13.18.38